وبلاگ علمی دنفر

ریاضیات و فیزیک ، جهانی جدا

وبلاگ علمی دنفر

ریاضیات و فیزیک ، جهانی جدا

وبلاگ علمی دنفر

وارد علـم شو ،
تا از مـا شوی !

کلمات کلیدی

چالش آزمون تیپ شخصیت

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ب.ظ

 

برای اطلاعات بیشتر به ادمه مطلب بروید .

دوستان شما را دعوت میکنم به آزمون تیپ شخصیتی !

این آزمون در 80 سوال تنظیم شده است .

و پس از اتمام  آزمون ، شخصیت شما را می نویسد مثلا ISTJ،INTJ و ...

که اطلاعاتی درباره ی شغل های این تیپ شخصیتی، آداب و رفتار و ... را در زیر توضیح می دهد .

برای آزمون به سایت زیر رفته و سپس پس از اتمام آزمون؛ تیپ شخصیتی خود را در قسمت نظرات این وبلاگ (denfer.blog.ir) قرار دهید .

http://www.iranzehn.com

تیپ شخصیتی بنده ISTJ می باشد .

توجه : در قسمت طبقه بندی وبلاگ ((​ می توانید پوشه ی شخصیت ها را باز کرده و اطلاعاتی از آنها بدست آورید )) .

  • hossein heydari

نظرات  (۲)

  • امیرحسین 210
  • سلام من شدم INTP
    البته مطالب خودشو خوندم ولی زیاد باحال نبود فقط با بخش پزشکی اش حال کردم خخ
    بقول شاخا «هه» :))
    به منم سر بزن ! راستی خودت نزدی که ؟ چه چالشیه که خودت نیومدی پَ ! :D
    منتظرتم ، فعلا
    پاسخ:
    ISTJ هستم بنده.
    ENTJ  شدم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی